top of page
חיפוש

סטודיו לאימונים במודיעין - דניאל פיטנס

קצת עליי

שמי דניאל יצחק ואני מאמנת כושר מוסכמת מטעם מכון וינגייט. בעברי הייתי ספורטאית בתחום הטניס וזכיתי במגוון תחרויות טניס במקומות 1,2,3 . הגעתי למקום 17 בארץ.לאחר כן, הייתי מאמנת טניס במשך 3 שנים עד הצבא. בצבא שירתתי בחיל האוויר במסגרת תפקיד מדא"גית (מדריכת אימון גופני).

אחד הדברים שמובילים אותי בעסק וגם בחיים האישיים הוא עניין של העצמה דרך הספורט. כילדה זכיתי להכיר את עולם הטניס והתאהבתי , בזכות הטניס למדתי מהי התמדה, נחישות, דבקות במטרה והגעה ליעדים שהצבתי לעצמה. דניאל פיטנס הינו סטודיו שמעצים נשים ונערות דרך הספורט במודיעין מכבים רעות . אני מאמינה שכדי שתוכלי להתאמן, לראות תוצאות שחשובות לך ולרדת במשקל - מאוד חשוב שתמצאי את המאמנת המתאימה עבורך וגם האימון שהכי אהוב עלייך ! אחד הדברים



על הסטודיו

אנחנו מובילים את הסטודיו אאוטדור היחיד במודיעין ! כןכן שמעת נכון ! אז מה הוא בעצם סטודיו OUTDOOR. אימוני החוץ הם הרבה זמן מצליחים והרבה אנשים מבינים ומכירים (הרבה בזכות הקורונה) שהרבה יותר כיף להתאמן באויר הפתוח. אנחנו בדניאל פיטנס לקחנו את כל שיעורי הסטודיו השווים במודיעין והוצאנו אותם לפארקים ברחבי במודיעין. זאת כמטרה לשים דגש על אימון כושר בפארק ובטבע , באזור שאנחנו לצערנו לא נצאים הרבה (רוב היום אנחנו באוניברסיטה, במשרד , בעבודה ובבית) הסטודיו שם לעצמו למטרה לתת מגוון רחב של אימונים עם יחס אישי = קבוצות קטנות. שילוב של מדידות אחוזי שומן ושריר וגם תזונה. עם זאת, יש לנו מגוון אירועי גיבוש מיוחדים- כנס תזונה שנתי, יום ספורט ליום האישה, יום גיבוש בחוף הים בתל אביב ועוד !

אין כל צורך בנסיון קודם או ברמה מסוימת של כושר על מנת להתחיל להתאמן אצלנו, יש המון נשים אחרי לידה, אחרי צבא והרבה נשים שהילדים גדולים והן בגיל שהזמן התפנה ומאפשר להן מרחב אימונים מגוון .


אני מזמינה אותך להצטרף לקהילה המדהימה שלנו במודיעין ולקבל את הגרסא הטובה ביותר של עצמך. לפרטים נוספים על תוכנית הכושר שלנו במודיעין והרשמה בקישור הבא: https://www.studio.daniel-fitness.co.il/womans ניתן ליצור עמי קשר בטלפון : 0544200088



43 צפיות0 תגובות
bottom of page