חיפוש

איך להוריד את הבטן

רוצה להוריד את הבטן שמציקה ? גם לך יש צמיג שלא יורד ?!

כמה טיפים להורדת הבטן !!




1. תזונה –להכניס את מגוון מכיבי המזון לתפריט השבועי !!

לתפריט בריא ומאוזן יש תפקיד קריטי באיבוד שומן בטני.

התפריט צריך להכיל תזונה מזינה אשר כוללת בשר , דגים, אגוזים ושאר רכיבים חיוניים לגוף.

לתפריט מאוזן יש תפקיד מרכזי לירידה במשקל היות ומונע מהגוף לאגור שומן מכיוון שאנו אוכלים לאורך כל היום ובצורה מאורגנת .


2. אכילה איטית – כאשר אתם אוכלים מהר, אתם צורכים יותר אוכל מאשר אם תוכלו לאט יותר. חשוב לקחת את הזמן, ללעוס את האוכל כמו שצריך.

ידעתם שההמלצה ללעוס כל ביס מהמזון בין 20-30 פעם לפני שאתם בולעים ?!


3.הגבלה של אוכל המכיל פחמימות – זה מאוד חשוב לגלות שליטה ולהגביל את צריכת המזונות אשר מכילים פחמימות,

כמו למשל פסטה או לחם. זאת בגלל שמזונות עתירים בפחמימות מעלים את רמת הסוכר בדם,

ועוזרים לשומן להצטבר ויתרה מכך – להוביל לקיומם של מאגרי שומן. אם אין אפשרות להימנע מלחם כליל, מומלץ ורצוי להגביל את הכמות .


4. שתיית מים – מים קרים הם דרך יעילה להעלות את רמת המטבוליזם של הגוף ובדרך זו ניתן לשרוף יותר קלוריות. מרבית האנשים חושבים כי אין דבר יותר טוב מאשר לשתות מים מינרלים והדעות חלוקות, אך בכל אופן יש להימנע משתיית משקאות מתוקים וסינטטיים. אם ברצונך בתחליף למשקאות אלו – תה ירוק הוא פתרון מצוין ויעיל לשריפת שומנים מיותרים.


5. להתחיל את היום עם מיץ לימון – זהו אחד הטיפולים הטובים ביותר כדי להיפטר משומן בטני.

כל שעליך לעשות הוא פשוט לסחוט מיץ לימון צהוב אל תוך כוס של מים פושרים וללגום.

שתי משקה זה בכל בוקר על מנת לעודד את חילוף החומרים של הגוף ולהיפטר מנפיחות ושומן באזור הבטן בקלות וביעילות.



6. ויטמין C וסידן – שני חומרים מזינים אלו יעילים לאיזון ההורמון הגורם למתח המוכר בשם קורטיזול.

ההורמון הזה גורם לגוף לאחסן שומן רווי. צריכה של שני חומרים אלו עוזרת לנו גם להיות רגועים יותר וגם להיפטר משומן בטני מהר יותר ולהשיג שתי ציפורים במכה.

ויטמין סי ניתן למצוא במזונות כמו גויאבה, פלפלים, תותים, ברוקולי, קיווי, תפוזים ופטרוזיליה.

סידן ניתן לצרוך דרך חלב ויוגורטים דלי שומן, תרד, סרדינים, דגנים עשירים בסיבים תזונתיים ועלים ירוקים כמו פטרוזיליה וכוסברה.


7. פעילות גופנית ובעיקר – יוגה – ישנם סוגים שונים של אימוני יוגה אשר מוכח כי מסייעים לשמור על כושר הגוף ביחס לסוגים אחרים,

על ידי כך שהם מגבירים את צריכת האנרגיה שלנו. זה אולי מפתיע, אך בעזרת תרגול יוגה ניתן להפחית שומן – העובדות מדברות בעד עצמן .


8. אם את באמת רוצה להצליח במשימה – מומלץ שתהיי מוכנה עם תפריט מאורגן, מסודר ונכון לשבעה ימים מבעוד מועד.

כזה שמחולק נכון במהלך שעות היום ולא גורם לנפילות סוכר, לצום או להפרשים גדולים בין ארוחה לארוחה, חוסר חלבון ועומס מלחים.


אז אלו הם הטיפים העיקריים בעזרתם ניתן להיפטר משומן בטני תוך 7 ימים.

החשוב מכל אלו זה פשוט לקום ולהתחיל ליישם, מהיום!


לא ממחר.

מקווה שמצאת את המאמר הזה כמועיל ואני מאחלת לך אורח חיים בריא, שנה נפלאה ורק בריאות וחיונית!


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול