top of page
חיפוש

למה כדאי לעשות אימון פילאטיס ? יתרונות לאימון פילאטיס מזרן

אנו בדניאל פיטנס במודיעין בנינו לכן מדריך המסביר למה כדאי לבצע אימון פילאטיס ? מה זה בכלל פילאטיס ? מי המציא את האימון ? האם כדאי לך לעשות אימון פילאטיס ? מה ההבדלים ומה היתרונות לפילאטיס . הכל נמצא בכתבה הבאה :

מידע כללי :

מדובר בתופעה עולמית וארצית כאן בישראל - שיטת האימון הזאת הומצאה במקור כדי לשקם פציעות אצל רקדנים בידי ג'וזף פילאטיס . בתקופה האחרונה יש גידול במאות אחוזים של מכוני הפילאטיס בארצות הברית ובישראל . הפילאטיס מתאים גם מי שסובל מפציעות שונות, פריצות דיסק, בעיות ברכיים וכמובן שגם נשים בהריון ואחרי לידה.

לצד שיטות אימונים אחרות שתוחלת החיים שלהן פחות או יותר אינה ארוכה , גם ישנן שיטות אימון שזוכות למעמד ארוך טווח. שיטת הפילאטיס נחשבת לאחת משיטות האימונים הוותיקות ביותר. בשונה משיטות אחרות שרובן מתמקדות רק בחיזוק, שיטת הפילאטיס מתמקדת גם באיזון הגוף והנפש.

שיטת הפילאטיס מתחלקת ל-2 אימונים שונים:

פילאטיס מכשירים

פליאטיס מזרן





פילאטיס מזרן – יתרון מדהים – למה זה ?

1. בשונה מפילאטיס מכשירים, במקרה הזה כל הנדרש כדי להתאמן הוא מזרן יוגה \ כושר . 2. האימון מתבצע בשכיבה על המזרן, או בישיבה או בשכיבה - משתנה בהתאם לתרגילים ולרמת המתאמנת. בשונה מהמכשירים שהם אלו שיוצרים את ההתנגדות הנדרשת ותורמים לתנועה, בפילאטיס מזרן עושה המתאמנת שימוש בגופה בלבד.

3. פילאטיס המזרן נחשב למאתגר יותר בהשוואה לפילאטיס המכשירים. באימון עם מזרן אתם מאמצים יותר את הגוף, וכך גם מתחזקים ומתקדמים יותר.

4. ניתן להתאמן גם עצמאית בבית, בחופשה או בהפסקת צהריים במקום העבודה. אין כל צורך במכשירים, אלא רק במזרן יוגה ופילאטיס ובפינה שקטה.

5. האימונים בפילאטיס המזרן יהיו זולים יותר. המכשירים מייקרים, כך שאם השיקול שלכם הוא כספי, פילאטיס מזרן נוח יותר מבחינה כלכלית.

היתרונות הבריאותיים של אימון פילאטיס :

1. יצירת הרמוניה בין גוף לנפש

2. חיזוק עמוד השדרה

3. מחזיר לפעילות מלאה אחרי פציעות.

4. שיפור יכולת הריכוז

5. חיזוק וחיטוב הגוף, תוך שיתוף כל השרירים באימון

6. הצרת היקפים

7. ישנו דגש על ארגון הגוף וכך תורמים ליציבה ארוכה וזקופה יותר

8. מודעות לתנועה נכונה ובריאה

9. מתאים לכל אחת- רק מתחילות וגם למתקדמות



לסיכום :



פילאטיס הוא אימון ייחודי , מעצב , מחטב ובעיקר טוב לגוף ולנפש ואנו ממליצים לכן להתאמן במסגרת שיטת האימון הזו בחלק מתוכנית האימונים שלכן . אם זה עבור ירידה במשקל או עבור שיקום הגוף אחרי לידה .


רוצה לעשות פילאטיס ? להתאמן עם מדריכה מדהימה ועם קבוצה שתוביל אותך קדימה ?

פילאטיס מזרון בדניאל פיטנס במודיעין


להרשמה התקשרי 05442000088 או השאירו פנייה באתר לפרטים נוספים



721 צפיות0 תגובות
bottom of page