top of page
חיפוש

יתרונות לאימון רצועות TRX - אימון כושר אישי \קבוצת דניאל פיטנס

חושבות ללכת להתאמן באימון TRX ? שמעתן על רצועות אימון מיוחדות שתולים על העץ וחשוב לכן לדעת במה מדובר ? בדניאל פיטנס בריאות וכושר במודיעין דאגנו לכם למאמר מיוחד שיעשה לכם סדר בעקרונות אימון TRX, אימון אישי לTRX, אימון קבוצתי של לנשים TRX ומה הכי מומלץ בהתאם לתוכנית כושר שלכן.

מבוא :


בכל מקום אם זה סטודיו , חדר כושר או בפארק ניתן לראות כיום מאמני כושר אישיים עם חבלים בצבע צהוב עם רקע שחור, והיום אפילו קיימים במסגרת ורוד שחור . מדובר ברצועות של TRX בשנים האחרונות חלה תופעה ובעיקר בעקבות מגפת הקורונה של אימונים בפארק, בבית, ב- ZOOM, אימון עצמי. יחד עם זאת יש גם עליה של אימונים בחדרי הכושר וגם בסטודיו של אימונים ממוקדים לעיצוב הגוף עם TRX השאלות החשובות ששואלים אותנו בדניאל פיטנס : האם אימון TRX יכול לעזור לי לרדת במשקל? האם זה מעצב את הגוף? מהן היתרונות ומהן החסרונות של אימון TRX ? רצועות TRX – עקרונות, יתרונות :

מי המציא את הרצועות ?

חייל מיחידת אריות הים של הצבא האמריקאי המציא את הרצועות כאשר במהלך השירות הצבאי לא היה מוכן על האימוני כושר שלו . בגלל שהם היו שטים בים , הם לא יכלו להביא משקולות כבדות על מנת לא להעמיס על הספינה . את הניסוי הראשון עשה עם חגורה של ג'יוג'יטסו תפורה למצנח והחל לעבוד על כל חלק אפשרי בגוף. הרעיון המרכזי שעמד מאחורי המוצר היה לספק כלי אימון שניתן לעבוד איתו על כל שריר בגוף כנגד משקל הגוף האישי של כל אחד ובכל מקום שתרצו . בשנת 2009 זכתה שיטת TRX באימון הכללי הטוב ביותר



האימון מסייע לירידה במשקל ?

אימון TRX מיועד בעיקר לעיצוב וחיזוק הגוף ומתאים לכל אחת . בהתאם לתרגיל ולמנח ניתן לבודד כל שריר ולשלוט על העומסים בהתאם למשקל המופעל, סוג התרגיל, מספר החזרות והסטים בכל תרגיל. בכך האימון מאפשר לעבוד על שרירי הגוף ומסייע לעיצוב וחיטוב לכל אחת . אכן, ברגע שנתמיד לאורך זמן ונאכל בתזונה נכונה נרד במשקל ונראה תוצאות.

איזה אימון זה נחשב ? אירובי? כוח ? האם הוא טוב לחיטוב ?

אין דבר כזה טוב יותר או פחות השאלה מה רוצים להשיג? אם מדובר בחיטוב אז כמובן שנמליץ על אימון ארובי בסטודיו מאידך אם מדובר בחיזוק אז בהחלט אימון TRX עושה עבודה מדהימה ולרוב הרבה אנשים מגיעים לתוצאות שלא הגיעו אליהם מעולם.

יתרונות לאימון TRX:

1. ניתן לעבוד על כל שריר בגוף . יציבה, שריר הישבן, הבטן, הרגליים, פלג גוף עליון ופלג גוף תחתון.

2. ניתן להתאמן בכל מקום, בבית עם מאמנת כושר אישית, בקבוצת כושר לירידה במשקל. ניתן להתאמן בפארק ולהרכיב את הרצועות על גבי עץ או על גשר ייעודי בסטודיו או חדר כושר.

3. קל לנשיאה, מתקפל בקלות ואינו תופס מקום .

4. מגוון ענק של תרגילים למתאמנים מתחילים ומתקדמים.

לסיכום:

מדובר בשיטה מאוד מוצלחת שמסייעת למתאמנות הן ברמת החיזוק, העיצוב ובהעלאת רמת הכושר. בנוסף מי שמנסה מתמכרת מאוד מהר מכיוון שמדובר במשהו חדש ששונה מעולם הכושר הרגיל ולכן נחשב אימון מיוחד, מאתגר ומהנה.

מחפשת אימון כושר TRX עם מאמנת כושר אישית במודיעין ? התקשרי עכשיו למשרדי דניאל פיטנס בריאות וכושר בהנהלת דניאל פיטנס : 0544200088 או השאירי פנייה באתר

166 צפיות0 תגובות
bottom of page