top of page
חיפוש

למה כדאי להצטרף לקבוצת כושר לנערות במודיעין



כולנו יודעים ויודעות כי גיל ההתבגרות הינו גיל מאתגר מכל הבחינות. זה הזמן שבו הביטחון העצמי נבנה, האופי והאישיות מתעצבים וגם מבחינה גופנית - חשוב לנערות איך הן נראות . כיום נערות רבות בגיל ההתבגרות חוששות וחוות דימוי עצמי נמוך , מתחושה שהן לא שולטות בגופן, שכולן מסביב נראות להן רזות ובכושר, תחושת התסכול והשוואה לאחרות. בעקבות הקורונה הצורך בקבוצת כושר לנערות , באימוני כושר לנערות במודיעין וחיזוק גופני ומנטלי עבור הבנות של כולנו . חשוב לנו שהבת שלנו תרגיש טוב עם עצמה, תרגיש אהבה עצמית, שתלך עם ראש מורם ותצליח הן מבחינה חברתית והן מבחינה גופנית.


בעקבות הצורך המתבקש דניאל יצחק מנהלת דניאל פיטנס בריאות וכושר , מאמנת כושר מתמחה בגיל ההתבגרות ואימון כושר נערות ראתה ובחנה וגילתה כי יש חשיבות גדולה בשילוב אימון כושר גופני ואימון מנטלי כמקשה אחת. לכן ייסדה את שיטת CFN המשלבת אימון כושר גופני ומנטלי ביחד לנערות בלבד . המטרה היא להעצים את בתך, לחזק אותה, לעזור לה לסגל אורח חיים בריא וכל זה דרך אימון כושר גופני קבוצתי.


קבוצת כושר לנערות מתקיימת בסטודיו דניאל פיטנס במודיעין בעירוני א' . האימונים מתמקדים בסיבולת לב ריאה- שיפור הכושר, ריצה , עיצוב, חיטוב וחיזוק הגוף, אימונים מחזוריים, trx , עבודה עם משקל גוף, KANGOO POWER ועוד .





במהלך האימונים הנערות מקבלות טיפים על תזונה נכונה וחשיבות האכילה הבריאה, החשיבות הבריאותית של הפעילות הגופנית גם לעתיד, פיתוח תחושת המסוגלות, אהבה עצמית וקבלת ה"אני".

לפרטים נוספים על תוכנית הכושר לנערות במודיעין ניתן ליצור קשר במשרדים : 0544200088 או ללחוץ על הקישור הבא עבור פרטים ורישום >> https://www.studio.daniel-fitness.co.il/girls

67 צפיות0 תגובות
bottom of page