top of page
חיפוש

קבוצת כושר- אימון כושר במודיעין

עודכן: 24 במאי 2021

קבוצת כושר- אימון כושר במודיעין מבוא : אחת התופעות המעניינות בכל מה שקשור לאימוני כושר, אימוני ריצה, שחייה ואימונים הקשורים לפעילות ספורטיבית עבור חובבים, הוא אימונים קבוצתיים.

אנחנו יכולים למצוא המון אנשים אשר חברים בקבוצות שונות ומבצעים אימונים באופן משותף, לרוב תחת מאמנת . מה זה אימון קבוצות?

אימון קבוצות הוא אימון כושר המיועד לקבוצות נשים בעלות מכנה משותף. לאימון קבוצות יתרון משמעותי – מחויבות הדדית להתמדה ולהצלחת הקבוצה. ניתן להקים קבוצות בעלות מכנה משותף כמו: נשים אחרי לידה, מקומות עבודה, משפחות, אימון נוער, אימון לצורך ירידה גדולה במשקל וכדומה. הקבוצות מונות 5-10 משתתפים.



למי מומלץ אימון קבוצות כושר – אימון קבוצתי ?

1. אם אתם אוהבים חברה ורוצים להשיג את אותה מטרה

2. האימון הקבוצתי נותן תחושת אחריות ודאגה לקבוצה שמגבירה את הסיכויים שלך מלהצליח ולהשיג תוצאות. אימון קבוצתי נותן מענה עבור מגוון מרכיבי הכושר הגופני ומשלב בתוכו ליווי, הדרכה, מאמץ והתאמה אישית לצרכי הפרט בתוך הקבוצה. לאחר אבחון ומבדק גופני תוגש לכם תכנית פעילות שתוביל אתכם להגיע למטרה. כמו כן, הרבה פעמים נשים מגיעות לאימוני כושר במטרה לרדת במשקל לקראת החתונה של הבן או הבת ואפילו משקיעות גם במאפרת מקצועית ממודיעין, מעצבת שיער, דיאטנית בנוסף לאימונים.

3. למי שמחפשת אימוני כושר בשילוב אירובי גיבוש חברתיים , שתכיר עוד חברות לחיים בנוסף לאימון עצמו.

4. למתאמנות אשר מתאמנות אימונים אישיים פעם בשבוע או יותר ומעוניינים להצטרף לאימון כושר קבוצתי בנוסף .

5. למתאמנות ללא תוכנית אימון אשר מעוניינות להתאמן פעם בשבוע או יותר תחת מאמנת כושר .



יתרונות לאימון קבוצות?

1. באימון קבוצות אין וויתורים . הקבוצה עוזרת ומסייעת לך להגיע, להתמיד ולא לוותר.

2. בקבוצה המאמנת כושר המקצועית לומדת להכיר אתכן באופן אישי ואת מה שיגרום לכן להרבה כיף והנאה בזמן האימון.

3. בזמן האימון מאמנת עוזרת ומסייעת בפיקוח ומעקב לכל תרגיל שאתן עושות.

4. תכנית אימונים בשבילכם – בניית תכנית אימון המותאמת לצרכים, ליכולת ולמטרה של כל מתאמן

5. עלות נמוכה יותר יחסית לאימון כושר אישי.

6. הקבוצה הופכת את כל חווית האימון להרבה יותר נעימה. אתן לא נמצאות לבד, כל דבר שאתן עוברות, החברות בקבוצה עוברות איתכן, אתן יכולות לשתף בקשיים וליהנות ביחד בהצלחות.

7. הקבוצה יוצרת תחרות בריאה. אם אחת מצליחה, אנחנו רוצות להצליח כמוה .זה יכול למשוך אותנו להישגים, הרבה יותר מאשר אימון שאנחנו מבצעות באופן עצמאי.



למה כדאי לי להגיע עד לפארק לאימון כושר קבוצתי ?

כאשר רוצים לבצע שינוי צריך לעשות דברים שונים ממה שעשיתן עד היום. האימון בפארק הוא שונה שהרבה נשים מכירות והופך את הפעילות למאתגרת , האימונים מגוונים ושונים בפארק כמו פילאטיס , קנגו ג'אמפ, אימון פיטנס או כושר, פונקציונאלי, עיצוב וחיטוב TRX,, אימוני וקבוצת ריצה. בהחלט ניתן לראות כיום את הפארקים מלאים במתאמני קבוצות בכל חלקי הארץ ובמיוחד במודיעין מכבים רעות .


מחפשות אימון כושר קבוצתי במודיעין ? התקשרו עכשיו לדניאל פיטנס בריאות וכושר בהנהלת דניאל יצחק 0544200088 או השאירו פנייה באתר


60 צפיות0 תגובות
bottom of page